0
Politika e rimbursimit

Politika e rimbursimit

Ne kemi një politikë kthimi 30-ditore; Kjo do të thotë që ju duhet të kërkoni kthimin brenda 30 ditëve nga marrja e produktit tuaj.

Për t'u kualifikuar për një kthim, artikulli juaj duhet të jetë në të njëjtën gjendje që e keni marrë këtë dokument të palodhur ose të papërdorur, me etiketa dhe në paketimin e tij origjinal. Do t'ju duhet gjithashtu një faturë ose dëshmi e blerjes.

Për të filluar një kthim info@alji.mk . Nëse kthimi juaj pranohet, ne do t'ju dërgojmë një etiketë transporti kthimi dhe udhëzime se si dhe ku ta dërgoni paketën tuaj. Produktet e kthyera tek ne pa një kërkesë për rimbursim nuk do të pranohen.

Për çdo pyetje kthimi, na kontaktoni info@alji.mk .

Dëmet dhe problemet
Ju lutemi rishikoni porosinë tuaj në pritje dhe na kontaktoni menjëherë në rastet e mëposhtme nëse artikulli është i dëmtuar, i dëmtuar ose ka marrë artikullin e gabuar, në mënyrë që të vlerësojmë dhe korrigjojmë problemin.

Përjashtime / sende të pakthyeshme
Lloje të caktuara të artikujve janë të pakthyeshme, të tilla si sende që prishen shpejt (të tilla si ushqime, lule, ose bimë), sende të veçanta (të tilla si porosi speciale ose sende të personalizuara) dhe produkte të kujdesit personal (të tilla si produkte bukurie). Ne gjithashtu nuk pranojmë kthime për materiale të rrezikshme, lëngje të ndezshme ose gazra. Ju lutemi na kontaktoni nëse keni pyetje ose shqetësime në lidhje me produktin tuaj specifik.

Na vjen keq, nuk mund të pranojmë kthime për produkte me zbritje ose karta dhuratë.

Shkëmbimet
Mënyra më e shpejtë për t'u siguruar që të merrni atë që dëshironi është të ktheni produktin që zotëroni, dhe pasi të jetë pranuar kthimi, bëni një blerje të veçantë për produktin e ri.

Rimbursimet
Pasi të kemi marrë dhe ekzaminuar kthimin tuaj, ne do t'ju njoftojmë dhe do t'ju njoftojmë nëse rimbursimi është aprovuar. Nëse miratohet, automatikisht do të merrni një rimbursim bazuar në mënyrën tuaj origjinale të pagesës. Ju lutemi vini re se mund të duhet pak kohë që kompania juaj e bankës ose kartës së kreditit të përpunojë dhe dërgojë edhe rimbursimin.

sqSQ